Siemens Srbija

Izjava o politici kvaliteta Siemens Healthcare doo Beograd

Naš sistem upravljanja omogućava razvoj kompanije kako bismo našim klijentima obezbedili proizvode i usluge visokog kvaliteta u skladu sa zahtevima ISO 9001:2015.

Kvalitet:

  • određuju naši klijenti
  • znači da organizacija razume i prevazilazi očekivanja korisnika
  • počinje od vrha organizacije
  • je bitan za sve zaposlene
  • mora biti sastavni deo proizvoda i procesa od najranije faze
  • mora biti merljiv i transparentan
  • podrazumeva stalno poboljšavanje
  • rezultira lojalnošću naših klijenata
  • predstavlja najbitniji aspekt saradnje sa dobavljačima

Devet obaveznih elemenata Siemens Quality Managementa

  • Integracija korisnika metodama za ispunjavanje zahteva i upravljanje reklamacijama
  • Standardi kvaliteta u procesima i projektima kroz standardizovane procese, korake i preventivne mere
  • Dosledno upravljanje dobavljačima u saradnji sa SCM-om, QM-om i drugim relevantnim licima
  • Kvalitetno planiranje zasnovano na poslovnim potrebama kroz analizu budućih trendova, definisanje ciljeva kvaliteta i programa za poboljšavanje
  • Fokusirano i kvalitetno izveštavanje sa naglaskom na trendovima, odstupanjima od ciljeva kvaliteta i incidentima kako bi se mere za poboljšanje preduzele u ranoj fazi. Sadržaj izveštavanja zasniva se na kvalitetnom planiranju.
  • Opsežne kvalifikacije za kvalitet tako što se identifikuju nedostaci u kvalifikacijama i iniciraju obuke za sve rukovodioce i zaposlene
  • Stalno poboljšavanje saradnjom timova i radom sa odgovarajućim sredstvima
  • Uloga menadžmenta u promovisanju kvaliteta. Rukovodstvo je odgovorno za kvalitet. Menadžeri kvaliteta ga podržavaju u postizanju ciljeva i uspostavljanju kulture kvaliteta.
  • Kontrola sistema i uloga menadžera kvaliteta.

Todor Vodenicharov.

Marijana Djordjevic

Beograd, 7.6.2017.