Izjava o politici kvaliteta Siemens Healthcare doo Beograd
Naš sistem upravljanja omogućava razvoj kompanije kako bismo našim klijentima obezbedili proizvode i usluge visokog kvaliteta u skladu sa zahtevima ISO 9001:2015.
Kvalitet:
- određuju naši klijenti
- znači da organizacija razume i prevazilazi očekivanja korisnika
- počinje od vrha organizacije
- je bitan za sve zaposlene
- mora biti sastavni deo proizvoda i procesa od najranije faze
- mora biti merljiv i transparentan
- podrazumeva stalno poboljšavanje
- rezultira lojalnošću naših klijenata
- predstavlja najbitniji aspekt saradnje sa dobavljačima
Devet obaveznih elemenata Siemens Quality Managementa
- Integracija korisnika metodama za ispunjavanje zahteva i upravljanje reklamacijama
- Standardi kvaliteta u procesima i projektima kroz standardizovane procese, korake i preventivne mere
- Dosledno upravljanje dobavljačima u saradnji sa SCM-om, QM-om i drugim relevantnim licima
- Kvalitetno planiranje zasnovano na poslovnim potrebama kroz analizu budućih trendova, definisanje ciljeva kvaliteta i programa za poboljšavanje
- Fokusirano i kvalitetno izveštavanje sa naglaskom na trendovima, odstupanjima od ciljeva kvaliteta i incidentima kako bi se mere za poboljšanje preduzele u ranoj fazi. Sadržaj izveštavanja zasniva se na kvalitetnom planiranju.
- Opsežne kvalifikacije za kvalitet tako što se identifikuju nedostaci u kvalifikacijama i iniciraju obuke za sve rukovodioce i zaposlene
- Stalno poboljšavanje saradnjom timova i radom sa odgovarajućim sredstvima
- Uloga menadžmenta u promovisanju kvaliteta. Rukovodstvo je odgovorno za kvalitet. Menadžeri kvaliteta ga podržavaju u postizanju ciljeva i uspostavljanju kulture kvaliteta.
- Kontrola sistema i uloga menadžera kvaliteta.
Todor Vodenicharov. |
Marijana Djordjevic |
Beograd, 7.6.2017.
|
|
|